NUFF NANG

Monday, December 27, 2010

Aku Scandal




ini ialah antara lagu favourite aku tahun 2008..serius aku suka gila lagu ni cuz dia ada kena mengena sikit dengan aku sekitar tahun 2008..sehinggakan aku ada terbit satu video based on lagu ni..tapi sorry video tu secret..gambar di atas tu gambar betul ok..hehe..takyah cite la..pasal gamabr tu..hehe...so layan lagu ni okay..enjoy
..anyway the block h crew family is the best...



Hujan - Aku Skandal

Kan ku berikan semua
Agar kau gembira sentiasa
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Jangan disimpan tiada rahsia
Katakan saja ku terima
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Waktu duka dulu
kita lalui bersama
Bahgia bagaikan malam
ditemani bintang terang
Hancur hati bila kau
undurkan diri
Meninggalkan daku
Meninggalkan daku sendiri

Senyuman manis dibawa angin
Ku tunggu dikau terasa dingin
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri





p/s: lagu anthem the block h crew family







No comments:

Post a Comment