NUFF NANG

Friday, December 17, 2010

SANA ADA LINE



IKLAN PETRONAS ni ada sikit iras-iras dengan kehidupan seharian aku di rumah. mungkin korang akan kata aku ni gila publisti la ape la..suka hati korang la..apa aku boleh cakap iklan ni memang macam kisah hidup aku..dalam iklan ni watak Man dia nak pakai internet untuk settlekan kerja dia tapi malangnya di rumah dia takde line internet..so dia terpaksa keluar ke pekan untuk pakai line internet sebab kat rumah takde line..kalau korang nak tahu aku pun lebih kurang macam watak man tu..aku pun kalau nak settlekan kerja aku aku kena guna internet..tapi rumah aku takde line internet..terpaksalah aku pergi perpustakaan jusco perda guna internet sebab sana ada line.."Sana Ada Line" itulah ayat yang aku selalu kata kat abah dan mak aku bila aku nak keluar rumah pergi pakai internet kat jusco..sebab "SANA ADA LINE"...- Taufik

No comments:

Post a Comment