NUFF NANG

Monday, July 25, 2011

My Cikgu





ini ialah gambar cikgu kelas aku masa aku darjah 2 kelas 2 murni di sk juru ..cikgu ni nama cikgu Rasyidah Binti Rasyid..

inilah orang yang selamatkan aku daripada menjadi pelajar yang malas belajar..kalau tak dulu aku hampir-hampir nak jadi student B*D*H..dalam kelas..aku ingat lagi cikgu ni garang dengan aku. kalau aku salah dalam pelajaran mesti kena marah gila dengan dia..in the end..baru aku tahu..rupa-rupanya dia marah aku ada sebab..dia kata aku boleh jadi budak pandai..dia nak aku jadi budak pandai..dalam exam pertengahan tahun..aku dapat nombor 15 dari 40 pelajar...ok gak la..lepas tu aku belajar lagi..dia pun bagi aku semangat untuk belajar..termasuk family aku juga...alhamdulillah dalam exam akhir tahun aku dapat nombor 6..dah dia calonkon aku untuk dapat hadiah galakan pada hari kecemerlangan sekolah..

sesiapa yang tahu FB atau alamat cikgu ni bagitahu aku ye..aku nak uncapkan terima kasih kat dia..sekarang ni aku dah berjaya..

No comments:

Post a Comment