NUFF NANG

Saturday, September 10, 2011

Aku Nak Berhenti Kerja

salam.harini dan hari-hari sebelumnya...aku rasa macam aku nak berhenti kerja selepas selesai peperiksaan muet..berbuat demikian adalah kerana..aku nak buat benda yang aku nak buat..tempat kerja aku okay..aku takde masalah..cuma aku rasa macam aku tak tahu apa-apa nak buat..asyik buat kerja kerani..aku boring aku boring...aku nak buat benda yang aku minat...aku nak buat benda yang minat..ambil risiko yang paling tinggi untuk berjaya..

aku belajar diploma in multimedia..yuran pengajian aku RM 24,000.00...aku datang dari keluarga berstatus sederhana...aku rasa macam buang duit mak abah aku belajar multimedia walaupun aku tahu family aku tak mampu nak tanggung aku belajar..aku rasa nak cari benda yang aku nak buat dalam dunia..aku student multimedia..skill aku lagi hebat dari member-member kelas aku...aku kena buktikan..yang aku boleh berjaya.....

No comments:

Post a Comment